Üldtingimused


1. Üldtingimused - Müügitingimused 

1.0   Pangalinke pakub teile Maksekeskus.

1.1 Särgimeister on T särke (edaspidi Tooted) müüv e-pood, mida haldab PS Vaarik OÜ;

1.2 Särgimeister kasutajaks registreerides ja/või Toodete ostmisele kohalduvad käesoleva lepingu tingimused ja
       Eesti Vabariigi õigusaktidest tulenevad õigused ja kohustused.

 

2. Lepingu sõlmimine

2.1 Särgimeister müüb ja e-poe klient ostab e-poes pakutavaid Tooteid;

2.2. Särgimeister ja kliendi vahel jõustub müügileping alates tellimuse
        kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest PS Vaarik OÜ
        arvelduskontole.
        Tooteid enne müügilepingu jõustumist ei broneerita (nt ostukorvi lisamisel).

 

3. Hind

3.1. Särgimeister müüdavate Toodete hinnad on märgitud toote lehtedel.

3.2. Juhul, kui oled valinud kättetoimetamise viisiks Omniva pakiautomaadi,
        sisaldab transpordi hind ka Toodete kohaletoimetamist valitud Omniva pakiautomaati.

3.3. Juhul, kui oled valinud kättetoimetamise viisiks Itella SmartPOST pakiautomaadi,
        sisaldab transpordi hind ka Toodete kohaletoimetamist valitud Itella SmartPOST pakiautomaati.

3.4. Juhul, kui oled valinud kättetoimetamise viisiks Omniva (endise nimega Eesti Post) -
         postkontorisse, sisaldab transpordi hind ka Toodete kohaletoimetamist valitud Omniva postkontorisse.

 

4. Toodete saadavus, fotod ja kirjeldused

4.1. Särgimeister teeb kõik võimaliku, et e-poes märgitud
        laoseisud vastaksid tegelikkusele, kuid võib tekkida olukord,
        kus tootelehel märgitud laoseis ei ole õige.
4.2  Kuumpresstrükis jääb algselt näha pressijälg, mis kaob hiljem kandes ära.
        Jälg võib jääda näha, kuna tekst/pilt särgile tehakse kuumpresstrükis.

Mis juhtub siis, kui oled tellinud Toote, kuid see on tegelikult otsa saanud?

Sellisel juhul võtame Sinuga esimesel võimalusel ühendust ning leiame
koos sobivaima lahenduse tekkinud olukorrale.

4.2. Särgimeister teeb kõik võimaliku, et Tootefotod oleksid tegelikkusele vastavad,
       kuid need võivad mõnikord erineda Toodete tegelikust väljanägemisest,
       sest Särgimeister e-poe külastaja arvuti- või nutitelefoni ekraan võib
       Tootelehel nähtavaid värve vähesel määral moondada.

4.3. Särgimeister teeb kõik võimaliku, et Toodete kirjeldused oleksid ammendavad,
       kuid alati ei pruugi see nii olla.
       Särgimeister uuendab ja täiendab Toodete infot regulaarselt,
       et tagada kirjelduste asjakohasus.

4.4  Särgimeister e-poes müüdavate T särkide material on 100% puuvill ja 100% polüester

 

5. Konto loomine

5.1. Särgimeister e-poes konto loomine ei ole ostmiseks kohustuslik,
        kuid see annab mitmeid lisavõimalusi: tellimuse ajaloo jälgimine, 
       arvete trükkimine ja oma konto andmete muutmine

5.2. Sul on alati võimalus oma konto kustutada, saates Särgimeister 
        lehelt Kontakt  meile e-kirja sooviga oma kliendikonto meie juures kustutada.
        Seejärel Teie konto kustutakse 1 tööpäeva jooksul.

5.3. Üks füüsiline isik võib omada ainult ühte Särgimeister kontot.

 

6. Ostmine

6.1. Leia Särgimeistri e-poest endale sobiv Toode. Näiteks T särk sünnipäevaks.

6.2. Vali Tootelehel rippmenüüst  t-särgi värvus,  suurus ja vajadusel ka valik, 
kas soovid antud särki mehele, naisele või lapsele ning vajuta nuppu "Lisa ostukorvi";

6.3. Järgnevalt tuleb Sul vajutada üleval paremas nurgas kotiikooni, kus avaneb ostukorvi vaade. 

Ostukorvi vaates allpool on näha kahte nupukest "Vaata ostukorvi" ja "Kassa"
Siin on Sul kaks valikut. Kas pöörduda otse kassasse või vaadata ostukorvi sisu veelkord üle.
Kui ostukorvi lisatud tooted on ainsad, mida soovid soetada, vajuta nuppu "Kassa" 
Kui soovid veel meie lehel ringi vaadata ning lisaks olemasoleva(te)le toote(de)le
veel midagi juurde lisada, siis ostukorvi vaate aknakese eest ära saamiseks,
vajuta lihtsalt kõrvale tühjale kohale.

6.4. Vajutades "Kassa" avatakse Sulle tellimuse kinnitamise lehekülg, 
kus enne lõpliku tellimuse kinnitamist on vaja täita nõutud väljad.
Särgimeister e-poes on võimalik tasuda nii külalisena kui ka registreeritud kasutajana.

6.5. Kontrolli tellimus üle ning vajuta seejärel vajuta nuppu "Kinnita tellimus"

6.6. Sind suunatakse eelnevalt valitud internetipanka, kus saad makse lõplikult sooritada.

NB! Tellimuse kinnitamiseks tuleb kindlasti vajutada pärast maksmist nupule "Tagasi kaupmehe juurde"
Vastasel juhul tellimust ei aktiveerita!

6.7. Peale makse kinnitamist saadame Sinu e-posti aadressile teate tellimuse kinnitamise kohta.
Ongi kõik, oled saanud uue Toote omanikuks! :)

 

7. Kohaletoimetamine

7.1. Särgimeister e-poest ostes on võimalik valida kolme erineva Toote kättesaamise viisi vahel:

7.1Ise järgi - Sinu bensiinikulu - 

Asume Võrumaal Meremäe vallas 
Obinitsa külakeskuse 2. korrusel. 
Viibime kohapeal E-R kella 9-17
    


7.2 Omniva postkontorisse jõuavad kaubad kliendi valitud postkontorisse kolme tööpäeva jooksul.
       - Toote tellimiseks Omniva postkontorisse vali sobiv postkontor meie lehelt. Endale lähima
         Omniva postkontori leidmiseks vaata siia www.omniva.ee/era/kaart
       - Kui tellitud kaup on jõudnud Omniva postkontorisse, tuleb Sulle selle kohta teade SMS-i teel ja
         teavituskiri Sinu e-mailile, kus on kirjas Sinu saadetise kood ja millises postkontoris Sinu saadetis asub.
         Samuti on juurde lisatud kuupäev kui kaua Sinu pakki hoiustatakse postkontoris.
       - Paki hoiutähtaeg postiasutuses on viisteist kalendripäeva. Juhul kui Sa ei lähe Tootele selle aja jooksul järgi,
        saadetakse Toode tagasi Särgimeistrile
    
      7.2.1  Särgimeister ei vastuta saadetise kadumise eest, kuid aitab kliendil välja uurida saadetise
                 täpsema asukoha Särgimeistrile teate saatmise hetkest alates.
    
      7.2.2  Kui klient on avastanud, et pakk pole temani jõudnud Särgimeister poolt välja kuulutatud aja jooksul,
                  siis palub Särgimeister sellest teada anda e-mailile: teeshirts.24@hot.ee
 

7.3. Omniva pakiautomaat. Tellitud Tooted pannakse peale makse laekumist
       PS Vaarik OÜ arveldusarvele pangas kolme tööpäeva jooksul
     
     7.3.1 Kaup jõuab kliendi poolt valitud pakiautomaati kahe-kolme tööpäeva jooksul
              alates makse laekumisest PS Vaarik OÜ arveldusarvele pangas.

   - Toote tellimiseks Omniva pakiautomaati vali sobiv pakiautomaat.
      Endale lähima Omniva pakiautomaadi leidmiseks vaata tabelit siit
www.omniva.ee/index.php?alias=era/kaart/asukohad

  - Kui tellitud kaup on jõudnud Omniva pakiautomaati, tuleb Sulle selle kohta teade SMS-i teel,
     mis sisaldab pakiautomaadi avamiseks vajalikku turvakoodi.

 - Toodet hoitakse Omniva pakiautomaadis 7 kalendripäeva.
    Juhul kui Sa ei lähe Tootele selle aja jooksul järgi, saadetakse Toode tagasi Särgimeistrile

     7.3.2  Särgimeister ei vastuta saadetise kadumise eest,
                kuid aitab kliendil välja uurida saadetise täpsema asukoha
                Särgimeistrile teate saatmise hetkest alates.
   
     7.3.3  Kui klient on avastanud, et pakk pole temani jõudnud Särgimeister poolt välja kuulutatud aja jooksul,
                siis palub Särgimeister sellest teada anda e-mailile: teeshirts.24@hot.ee
 

7.4. Itella SmartPOST pakiautomaat. Tellitud Tooted pannakse peale makse laekumist PS Vaarik OÜ
         arveldusarvele pangas teele kolme tööpäeva jooksul.
    
      7.4.1 Kaup jõuab kliendi poolt valitud pakiautomaati kahe-kolme tööpäeva jooksul
                alates makse laekumisest PS Vaarik OÜ arveldusarvele pangas.

     - Toote tellimiseks Itella SmartPOST pakiautomaati vali sobiv  pakiautomaat.
Endale lähima Itella SmartPOST pakiautomaadi leidmiseks vaata
 asukoha kaarti siin http://uus.smartpost.ee/pakiautomaatide-asukohad

- Kui tellitud kaup on jõudnud Itella SmartPOST pakiautomaati, tuleb Sulle selle kohta teade SMS-i teel, mis sisaldab pakiautomaadi avamiseks vajalikku turvakoodi.

* Toodet hoitakse Itella SmartPOST pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Juhul kui Sa ei lähe Tootele selle aja jooksul järgi, saadetakse Toode tagasi Särgimeistrile.

      7.4.2  Särgimeister ei vastuta saadetise kadumise eest, kuid aitab kliendil välja uurida saadetise täpsema asukoha Särgimeister -le teate saatmise hetkest alates.
    
      7.4.3  Kui klient on avastanud, et pakk pole temani jõudnud Särgimeister poolt välja kuulutatud aja jooksul, siis palub Särgimeister sellest teada anda e-mailile: teeshirts.24@hot.ee
 

7.5. Juhul kui klient ei lähe Tootele järgi käesolevas punktis sätestatud tähtaja jooksul, ei vastuta Särgimeister ega Kliendi poolt valitud postiteenus selle eest, et Klient hiljem enam paki kätte saab.

7.6. Tellitud Toode peaks Sinuni jõudma ideaalses korras ja kinnises pakendis. Kui pakend on transpordil viga saanud, siis palun anna meile sellest koheselt teada e-posti teel teeshirts.24@hot.ee

7.7. Särgimeister kohaletoimetamise kohustus loetakse täidetuks, kui Toode on jõudnud Omniva pakiautomaati, Itella SmartPOST pakiautomaati või Omniva postkontorisse.


8. Tagastamine ja ümbervahetamine

8.1. Särgimeister e-poest ostetud Tooteid on võimalik tagastada või ümber vahetada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamise päevast alates.

8.2.  Kliendile peab raha tagastama hiljemalt 14 päeva jooksul ja tagastama peab ka algse transpordi kulu.

8.4  Särgimeister ei ole kohustatud tagasi ostma või vahetama T särki, mis on valmistatud Ostja esitatud tingimuste kohaselt.

8.5  Antud lepingutingimustes 8.4 ei kehti juhul, kui kaup on defektiga.


9. Tagastatava või ümbervahetatava Toote seisukord

    9.1  Tagastamisele või ümbervahetamisele kuuluv Toode ei tohi olla kahjustunud.

9.2 Tagastamisele või ümbervahetamisele kuuluv Toode ei tohi omada kasutamise või kulumise märke.

    9.2.1 Kui selgub, et Toodet on kasutatud, juhindub Särgimeister mõistliku kasutuse põhimõttest –
             kui kauba sobimatuses veendumiseks tuli seda proovida, loetakse kaup mittekasutatuks.

9.3. Ümbervahetamise erisused

      9.3.1  Uus toode jõuab Kliendile 30 kalendripeäva jooksul.
     
      9.3.2  Käesoleva lepingu punkt 9.3.1 ei kehti juhul, kui tegemist oli Särgimeister poolt tootel esineva defektiga.
               Sellisel juhul paneb Särgimeister uue toote teele kolme tööpäeva jooksul.

10. Garantii ja nõuetele mittevastava toote tagastamine

10.1. Toodete nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Teil õigus nõuda Toodete asendamist nõuetele vastava ja puudusteta Toodete vastu või taganeda tellimusest ja tagastada nõuetele mittevastavad Tooted Särgimeister kulul;

10.2. Toote asendamine või tagastamine toimub käesoleva lepingu punktides 8 ja 9 sätestatud korra järgi;

10.3. Särgimeister ei vastuta Toodetel lasuvate puuduste eest, mis on tekkinud:

* kliendist tulenevatel põhjustel;
* Toote mittesihipärase kasutamise tõttu;

10.4. Juhul kui Särgimeister ekspertiisi käigus selgub, et Toodete puudused tulenevad käesolevate müügitingimuste p-s 10.3 nimetatud põhjustel, ei tagastata Toote maksumust ega transpordikulusid. Klient saab Toote kätte posti teel.

10.5. Särgimeister on vastavalt Tarbijakaitseseadusele kohustus vastata kirjalikult 15 päeva jooksul.

11. Vastutus ja vääramatud jõud

   11.1. Särgimeister ei vastuta Sulle tekitatud kahjude eest või Toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või Toote kohaletoomise viibimine on tingitud  
           asjaolust, mida Särgimeister ei saanud mõjutada ning mille saabumist Särgimeister ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud);

   11.2. Särgimeister ei vastuta Toote kadumise või kahjustumise eest, mis on toimunud pärast Toote üleandmist vedajale;

12. Privaatsus

12.1. Särgimeister e-poe kasutamisega annad selge ja teadliku nõusoleku Särgimeister enda isikuandmete töötlemiseks käesolevas lepingus sätestatud tingimustel;

12.2. Särgimeister -le teatavaks saanud isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ning kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja Toodete pakkumiseks. Sa annad Särgimeister -le nõusoleku saata müügipakkumisi tellimuse esitamisel sisestud elektronposti aadressil juhul, kui oled märkinud linnukese vastavas aknas vastava nõusoleku tellimuse esitamise lehel;

12.3. Sinu isikuandmeid, mis on vajalikud kauba kätte toimetamiseks, edastatakse kulleriteenust osutavale ettevõttele üksnes hädavajalikus ulatuses;

12.4. Isikuandmete kaitse on tagatud kõigi seadusest tulenevate turvameetmetega. Särgimeister kohustub mitte edastama registreeritud isikuandmeid kõrvalistele isikutele või kasutama isikuandmeid seaduse või käesoleva lepinguga vastuolus;

12.5. Isikuandmeid töötleb PS Vaarik OÜ (11691645), Vastseliina vald, Võrumaa

13. Tingimuste muutmine

13.1. Särgimeister -l on õigus e-poe arengust tulenevalt ning e-poe parema ja turvalisema kasutamise huvides käesoleva lepingu tingimusi ja hinnakirja muuta ning täiendada. Tingimuste ning hinnakirja muudatustest ja täiendustest teatatakse interneti lehekülje www.sargimeister.ee  kaudu;

13.2. Tingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad vastava muudatuse või täienduse avaldamisest interneti leheküljel www.sargimeister.ee  Kui Sa edastasid oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse Särgimeister ja Sinu vahel tekkinud õigussuhtele Sinu poolt tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimusi, v.a kui seaduses või käesolevat lepingu tingimustes on ette nähtud teisiti;

13.3. Särgimeister jätab endale õiguse loobuda müügist, kui Tootega on juhtunud mõni järgnevatest probleemidest: on juhtunud inimlik eksitus hinna sisestamisel või tehniline viga süsteemis (näiteks kui 9 EUR-i maksev riietusese on kogemata müügis 3 EUR-iga ja tegemist on ilmselgelt veaga. Sellest tulenevalt eeldame, et klient peaks aru saama, et tegemist on veaga ja Toode ei kuulu sellise hinnaga müümisele).

14. Muud tingimused

14.1. Käesoleva lepingu tingimustes eraldi lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktid;

14.2. Sinu ja Särgimeister vahel seoses Särgimeister toodete ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Sul õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Tartu Maakohtusse.

 

Küsimuste korral palun helistage telefonil 372  562 411 70  või saatke   e-post : ort2@hot.ee